reklama

Diskusia o Umení ...

Umenie ? - čo to vlastne je - aký máte názor na umenie ako také.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Umenie je jedna z veľmi dôležitých zložiek ľudského bytia.

Umenie nám pomáha otvárať obzory nových možností, zážitkov, prípadne skúseností.

Umenie nemusí byť len pozitívne môže nám dávať aj pohlad na zlo ...

Umenie potrebuje každý, ako aj umenie potrebuje každého, jeden bez druhého nemá význam.

Umenie bolo historicky chápané z rôznych pohladov, ako kultové, poučné, úžitkové a i.-aký význam ma dnes?

Umenie - je prezentované v dostatočnej miere? Má kvalitnú úroveň v skolstve ako takom či odbornom?

Umenie - čo to vlasne je, čím je definované, kde sú jeho hranice ...



Viem je toho málo čo som napisal, ale mojim cielom nieje Vám tlačiť môj názor, skôr by ma zaujal ten Váš. Dúfam že je inšpiratívny a ponúkne širokú možnosť na diskusiu o - Umení. Sám sa nachádzam v prostredí umenia a vela ľudí okolo nemá jasno v otázkach a úvahách, ktoré sú hore napísané.

S pozdravom Cizoo

juraj čisárik

juraj čisárik

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Umenie - je hodnota, je to niečo viac...Aj život je umenie, preto treba tvoriť... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu